Hoe wij werken
Stap 1: Toegang tot MyMove
MyMove* is ons interactieve platform, ontworpen om relocations voor u en uw medewerkers te stroomlijnen. Uw medewerker vindt hierin alle informatie die belangrijk is voor, tijdens en vlak na de relocation. Daarnaast vindt uw medewerker ook alle afspraken terug die wij gemaakt hebben, samen met de instructies. Ook presenteren wij huizen via MyMove, handig, alles in één overzicht en mooi gepresenteerd.
Ook u kunt toegang krijgen tot MyMove, om aanmeldingen te doen, of om het relocation proces van uw medewerkers te volgen.
Stap 2: Kennismaking met uw medewerker
Stap 2 is altijd het leren kennen van uw internationale medewerker. Voor de immigration services willen we de nationaliteit en de achtergrond van de relocation graag weten. Voor we starten met onze relocation services doen we een uitgebreide intake, waarin we verwachtingen, budget, wensen en planning bespreken.


Stap 3: Uitvoering van de overeengekomen services
Met een gestructureerde aanpak vormen wij zowel voor u als uw werknemers een companion. We bieden duidelijke informatie, zoeken de best passende oplossingen, coördineren en/of begeleiden afspraken en geven duidelijke instructies. We zorgen ervoor dat uw medewerker zich ondersteund voelt.
Uiteraard checken we tussentijds regelmatig of alles naar plan verloopt. Ook houden we u op de hoogte van de voortgang.
Stap 4: Afronding services
Als alles geregeld is wat afgesproken was ronden we ons werk af. We vragen uw medewerker om ons door middel van een korte evaluatie te laten weten hoe de services zijn ervaren. U ontvangt onze factuur.
Onze Technologie: MyMove
MyMove is onz interactieve portal, ontwikkeld om zoveel mogelijk overzicht aan te brengen in het relocation proces voor uw en uw medewerkers. De belangrijkste voordelen van MyMove zijn:
Gebruiksvriendelijke interface
- Biedt een uitgebreide, gemakkelijk te navigeren omgeving.
- Alle relocation gerelateerde informatie in één omgeving.
Alle communicatie bij elkaar
- Maakt berichtenuitwisseling tussen gebruikers mogelijk met (optionele push) meldingen via e-mail.
- Vergemakkelijkt naadloze interactie tussen alle betrokken partijen bij de relocation.


Efficiënte organisatie
- Een duidelijk overzicht van alle afspraken en meetings die voor de relocation belangrijk zijn.
- Bevat gedetailleerde instructies voor elke stap van het process.
Veilig documentbeheer
- Maakt veilig uploaden en downloaden van documenten mogelijk.
- Altijd veilig delen van documenten!
Vereenvoudigde administratie
- Verleent (rolgebonden) toegang aan HR en lijnmanagers voor overzicht en belangrijke data.
- Nieuwe aanvragen kunt u gemakkelijk doovoeren.
Uitgebreide rapportage
- Genereert duidelijke, gedetailleerde rapporten over de status en voortgang van uw medewerkers’ relocations.
Door gebruik te maken van Anywr Netherlands en MyMove kan uw organisatie een soepele, veilige en goed georganiseerde relocation garanderen voor alle betrokken partijen.
