Smiling woman in a purple dress and scarf holding a tablet indoors.

Evaluaties 2024: 72% excellent!

Als aanbieder van immigration- en relocation assistance is het heel belangrijk om te weten hoe onze klanten (de werknemers die we bijstaan) onze hulp ervaren. Daarom sturen we evaluatieverzoeken naar (in principe) alle werknemers die we hebben geholpen. In dit artikel delen we de resultaten van de evaluaties 2024 met u.

In 2024 hebben we ongeveer 2500 klanten geholpen met hun immigratie en/of verhuizing naar Nederland. 59% van de evaluatieverzoeken die we hebben verstuurd, werd beantwoord, met de volgende resultaten:

  • 72% van onze klanten beoordeelde onze assistentie als uitstekend
  • 24% als goed

We zijn erg blij om te zien dat we – ondanks een zeer uitdagende woningmarkt in Nederland – dit klanttevredenheidscijfer hebben kunnen behalen!

Evaluaties 2024

De evaluaties 2024 leveren ons ook vaak zeer waardevolle opmerkingen op. Hieronder vindt u een selectie.

“Support provided by the Settle Service team was great since the very first moment, and in all the aspects involved in a relocation process. This is my second experience with Settle Service and on both opportunities they made the difference for the good.”

“I want to express my sincere gratitude to all the employees who assisted me. Their exceptional support and availability, especially during my calls, made my experience truly remarkable. Thank you all for your outstanding assistance.”

“The service has been truly excellent. I felt completely reassured on what to do and expect next.”

“You have made my transition to Amsterdam smoother and less stressful considering all the challenges that normally one has to face when moving to a new country. I have moved in different occasions and this time I experience a huge difference thanks to your diligent support. It had save me time, stress and frustrations so I could focus my energy on dealing with other things from my previous home, adapting to the city and to the new role/company. To be honest, nothing to complain about, so my suggestion would be “keep delivering this great service”.

“Great experience. They have supported me a lot and without them it would have been difficult for me to settle in Rotterdam.”

Wat doen we met de ontvangen feedback?

We nemen de feedback die we via de evaluaties ontvangen (maar uiteraard ook tijdens de assistentie) zeer serieus. Wanneer we meerdere opmerkingen over hetzelfde onderwerp zien, bekijken we onze processen en passen we deze aan waar mogelijk.

Sommige gewenste veranderingen liggen buiten onze controle. Het is duidelijk dat we de woningmarkt in Nederland niet kunnen veranderen. We voelen ons echter wel verantwoordelijk voor het managen van verwachtingen – bij voorkeur samen met de werkgever. Wat we ook doen, is het delen van best practices en ons advies. We werken voortdurend aan het optimaliseren hiervan om de relocatie-ervaring van onze klanten zo positief mogelijk te maken.

Ook gelukkige nieuwkomers verwelkomen?

We kunnen ons voorstellen dat u graag meer informatie of een offerte wilt ontvangen. Voel u vrij om ons een bericht te sturen via info@anywr-group.com. We reageren binnen één werkdag.

Scroll naar boven